منو

جمع جزء: تومان ۲۳۰,۴۰۰

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

خرید 30 مدل سبد پیک نیک مسافرتی با کیفیت و قیمت ارزان

سبد پیک نیک مسافرتی

سبد پیک نیک مسافرتی از لوازم های ضروری برای رفتن به تفریح و مسافرت می باشد که با استفاده از آن حمل و نقل وسایل راحت تر می شود .

با داشتن یک سبد پیک نیک مسافرتی مناسب ، امکان اینکه وسایل ضروری و مهم را در آن جای دهید و به راحتی حمل کنید ، فراهم می شود .هم چنین با قرار دادن مواد خوراکی و غذایی داخل آن خیالمان راحت است که از ریختن و یا خراب شدن آن جلوگیری می شود . با استفاده از سبدهای مسافرتی می توان نظم خاصی به وسایل ضروری هر سفر داد و از پراکندگی آن ها جلوگیری به عمل آورد .

بنابراین برای تهیه و خرید یک سبد مناسب باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به بیان آنها می پردازیم .

چگونه یک سبد پیک نیک مناسب انتخاب کنیم ؟

امروزه محصولات خانگی در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند که با هر قشر و هر سلیقه ای سازگار است و همین تنوع بالا در کالاها کمی انتخاب را سخت می کند و فرد دچار سردرگمی می شود .

با این حساب ، انتخاب یک سبد مسافرتی مناسب مستلزم رعایت برخی از نکات مهم می باشد .

اولین و مهم ترین نکته برای خرید سبد پیک نیک ، ابعاد آن می باشد . ابعاد سبد برای استفاده در مسافرت و یا تفریح های روزانه بستگی به تعداد افراد حاضر دارد . بعنوان مثال اگر شما خانواده ای پرجمعیت هستید ، بهتر است از سبدی استفاده کنید که از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و وسایل بیشتری در آن جای می شود .

نکته مهم دیگر که باید به آن توجه کنید وزن سبد پیک نیک مسافرتی می باشد که هنگام حمل و نقل بسیار تاثیرگذار است . پس بهترین و مناسب ترین سبد آن است که سبک وزن  باشد تا با قرار دادن استکان و فلاسک و … بتوان به راحتی آن را حمل کرد .

از نکات تاثیر گذار در دوام و پایداری سبد ، جنس بدنه سبد است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد . امروزه سبد هایی با جنس های پلاستیکی ، حصیری و هم چنین آلومینیومی می سازند که با توجه به سلیقه و استفاده خود هر یک از آن ها را می توانید انتخاب کنید .

ویژگی های بهترین سبد مسافرتی

سبد های مسافرتی یکی از لوازم کاربردی می باشد که می تواند بر کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد و خیالتان را بابت مواد غذایی که داخل آن می گذارید راحت کند .

اگر قصد استفاده در تفریحاتی چون پارک و پیک نیک های کوتاه دارید بهتر است از سبد پیک نیک مسافرتی استفاده کرد قابلیت تبدیل به نیمکت را هم داشته باشد و تا به راحتی بتوانید غذایتان را روی آن بخورید و یا وسایلتان را روی آن بچینید .

سبدی مناسب است که به گونه ای طراحی شده باشد که از تهویه برخوردار بوده و مواد غذایی را دچار مشکل نکند .

از دیگر نکات مهم قفل سبد های مسافرتی می باشد که  از ریختن مواد به داخل سبد جلوگیری می کند .

فروش انواع سبدهای پیک نیک ارزان قیمت

سبد پیک نیک مسافرتی از ملزومات سفر محسوب می شود از این رو مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است . فروشگاه اینترنتی حاج خانی عرضه کننده انواع سبدهای مسافرتی با کیفیت و ارزان قیمت می باشد که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود ، کالاهای با کیفیتی را با کم ترین سود برای شما عزیزان ارائه می دهد . این فروشگاه از تنوع بالایی از محصولات خانه و آشپزخانه برخوردار می باشد که خریدی آسان و بدون صرف وقت بسیار را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است . در این مرکز انواع سبدهای پیک نیک مسافرتی با طرح ها و رنگها و برندهای متفاوت به فروش می رسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *