منو

راهنمای خرید اینترنتی انواع سبد پیک نیک با وسایل

سبد پیک نیک با وسایل

سبد پیک نیک با وسایل یکی از لوازم های ضروری هر گردش و مسافرتی محسوب می شود.

انسان ها به طور کلی تمایلی به یک نواختی و یک جانشینی ندارند و علاقه بسیار زیادی به گشت و گذار در طبیعت و سفر کردن دارند .

مسافرت و تفریح نیاز به یک سری مقدمات دارد ، از جمله سبد مسافرت با وسایل که تمامی ملزومات یک سفر را در خود جای داده است .

اگر قصد خرید این وسیله پرکاربرد را دارید می توانید با مراجعه به سایت حاج خانی از تنوع بالای سبدهای پیک نیک این فروشگاه دیدن کرده و بسته به نیاز خود انتخاب و تهیه نمایید .

با خرید اینترنتی شما می توانید بدون صرف زمان و هزینه زیاد ، خریدی آسان را تجربه کنید . فروشگاه اینترنتی حاج خانی یک مرجع کامل  برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه است که اجناسی باکیفیت و قیمتی مناسب تر از هر جای دیگر را ارائه می دهد و به دلیل بی واسطه بودن از قیمت های ارزان نیز برخوردار است .

تاریخچه رفتن به پیک نیک و استفاده از ست پیک نیک

در سال 1879 در فرانسه پارک ها به روی همه مردم باز شدند و اکثر خانواده ها به پارک ها می رفتند و بساط پیک نیک به راه می انداختند . این موضوع تا جایی پیش رفت که در لندن انجمنی با عنوان انجمن پیک نیک به راه افتاد . افرادی که در این انجمن عضو بودند تعطیلات آخر هفته در مکانی خاص گرد هم می آمدند و هر یک از آن ها وسیله ای را همراه خود می آورد . البته ست پیک نیک هم از این قاعده جدا نبود و یکی از آن افراد هم عهده دار این سبد پیک نیک می شد .

با گذشت زمان بسیاری از نقاشان مانند توماس کول ، در آثار خود پیک نیک و گشت و گذار در طبیعت را نقاشی می کرد . این اتفاق تا جایی ادامه پیدا کرد که امروزه شاهد رفتن به پیک نیک در کشور عزیزمان ایران و سایر کشورهای جهان هستیم .

منظور از ست پیک نیک چیست ؟

ست پیک نیک وسیله ای است که از دسته هایی تشکیل شده تا حمل آن را آسان تر کند . هم چنین در سایز و ابعاد مختلفی بسته به تعداد نفرات مختلف در خانواده ها طراحی و وارد بازار شده است .

شما عزیزان با کمک این وسیله کاربردی دیگر شاهد پراکندگی وسایلتان نخواهید بود و همه آن ها در یک جا جمع می شوند .

این وسیله کاربردی برای سفرهای بلند مدت و یا کوتاه مدت هم مناسب می باشد . گشت و گذار در طبیعت هم از دیگر مکان هایی است که می توان از این ست مسافرتی استفاده کرد . قبلا برای آماده کردن وسایل سفر مجبور بودید هر یک از آن ها را یک جا گذاشته و بصورت پراکنده جمع آوری کنید و عملا بیشتر وسایل مورد نیازتان فراموش می شد .

با خرید ست پیک نیک این امکان به شما داده می شود که به دور از دغدغه جا ماندن وسایل ، تمامی چیزهایی که برای سفر نیاز است از جمله : بشقاب خورش خوری و برنج خوری ، بشقاب میوه خوری ، کفگیر و ملاقه ، قاشق و چنگال ، سبد و … در یک سبد جمع شده و هیچ وسیله ضروری فراموش نشود .

برندهای مطرح در تولید سبد پیک نیک:

  • سبد با مارک لیمون
  • سبد پیک نیک رضا
  • مارک هوم کت
  • لاولی
  • بازن
  • بانیس و …

هنگام خرید ست پیک نیک به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • قیمت : اولین نکته در خرید هر وسیله ای قیمت آن می باشد که به عوامل بسیاری از جمله جنس ، کیفیت ، تعداد نفرات و … بستگی دارد . شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود نسبت به خرید یک مدل خاص و زیبا اقدام نمایید .
  • زیبایی : زیبایی ظاهری ست پیک نیک هم جزء نکات مهمی است که اگر هنگام خرید به آن توجه داشته باشید در سفرهای خود از تماشای آن لذت خواهید برد .
  • رنگ : سعی کنید رنگ ست را هم از میان رنگ های شاد و روشن انتخاب کنید تا زیبایی سفرتان دوچندان شود . اگر برایتان مقدور بود رنگ ست پیک نیک و سبد پیک نیک انتخابی شما یکی باشد .
  • قفل : حتما قبل از خرید به قفل ست پیک نیک دقت نمایید تا در صورت افتادن بر روی زمین ، درب آن باز نشود و همه ظروف به زمین نیفتند .
  • جنس : جنس بیشتر ست ها از پلاستیک می باشد ، بنابراین باید به مواد اولیه بودن آن نیز دقت داشته باشید . به عبارت دیگر با نگاه کردن به ظاهر ست می توان به کیفیت ساخت و زیبایی آن ها پی برد . اگر دیدید محصولی با کیفیت پایین می باشد از خرید آن اجتناب کنید .
  • تعداد نفرات : در هنگام خرید باید با توجه به تعداد اعضای خانواده انتخابی درست داشته باشید . به عنوان مثال اگر خانواده شما از چهار نفر تشکیل شده است ، بهتر است به سراغ ست 6 نفره بروید . چون ممکن است افراد دیگری از اعضای خانواده هم با شما به سفر و پیک نیک بیایند . پس خرید مدل ست مسافرتی با تعداد نفرات مناسب ، به اعضای خانواده شما بستگی دارد .
  • بررسی مدل انتخابی : موقع خرید ست پیک نیک ، بهتر است درب آن را باز کرده و تمامی قسمت هایش را چک کنید تا مبادا دچار شکستگی شده باشند و یا یک پارچه از آن کم باشد .
  • حتما دقت کنید که ست انتخابی شما درون سبد پیک نیک جای شود و هم چنین از دسته های محکمی برخوردار باشد تا حمل آن را آسان کند .

با توجه به نکاتی که در بالا به آن اشاره شد ، اکنون می توانید خریدی مطمئن و عالی را داشته باشید .

ما برای سهولت شما به چند نمونه از مدل های سبد پیک نیک و ست پیک نیک موجود در فروشگاه حاج خانی اشاره می کنیم که با کلیک بر روی عنوان هر یک از آن ها می توانید اطلاعات بیشتری از محصول را دریافت کنید .

سبد پیک نیک بزرگ مدل پارسا رضا

سبد پیک نیک مدل دو درب مایا هوم کت

سبد پیک نیک مدل لایف بازن

ست پیک نیک لیمون

‫2 نظر

  • بست سرا گفت:

    سلام
    تشکر می کنم بابت انتشار این مطالب بسیار مفید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *