منو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید اینترنتی سبد رخت چرک ارزان قیمت

سبد رخت کوتاه بامبو لیمون

سبد رخت چرک ارزان از جمله وسایلی است که برای هر خانه ای نیاز است تا افراد بتوانند لباس های کثیف خود را داخل آن قرار دهند . با این کار از هرج و مرج و شلوغی فضای منزل جلوگیری کرده و هم چنین لباس های شسته شده هم به مکانی مناسب منتقل می شوند . گاهی افراد پس از خرید سبد لباس هم از خرید خود احساس رضایت ندارند و ادعا می کنند که نیاز آن ها را نتوانسته رفع کند .

از این رو بهتر است قبل از خرید اینترنتی نکات مهمی را مدنظر قرار دهیم تا انتخابی مطمئن و مناسب داشته باشیم .

نکات مهم و ضروری خرید سبد لباس

برای اینکه در خرید سبد لباس مناسب و کاربردی موفق شوید باید نکات مهم و  ضروری را مورد بررسی قرار دهید .

از جمله این موارد عبارتند از :

سایز :

سبدهای لباس کثیف در سایزهای متفاوتی وجود دارند که با توجه به تعداد نفرات هر خانواده و هم چنین فضای منزل باید مناسب ترین سایز را انتخاب و خرید کنیم . سبد رخت چرک با ارتفاعی بلند و باریک ، مناسب فضاهای کوچک با تعداد نفرات کم می باشد . مدل پهن اما با ارتفاع کم مناسب فضاهایی با اندازه ای متوسط و نهایتا خانواده های 3 نفره می باشد .

مدل گرد و کوچک هم برای اتاق خواب کودک مناسب است و سایز بزرگ با بخش بندی های مجزا مناسب خانواده های پرجمعیت و منازل بزرگ می باشد .

شکل :

شکل سبد لباس ارزان بسیار حائز اهمیت است ، به نحوی که اگر قصد دارید آن را در حمام قرار دهید و از فضای خود به بهترین شکل استفاده کنید ، بهتر است از مدل سه گوش آن استفاده کنید . یا اگر قرار است در اتاق خواب کودک قرار دهید طرح های فانتزی و گرد بهترین گزینه می تواند باشد .

مواد سازنده‌‌ی اولیه و رنگ :

متریالی که در تولید سبد رخت به کار می رود از تنوع بالایی برخوردار است و برخی از این جنس ها از لحاظ رنگ بسیار متنوع هستند . پس می توانید علاوه بر خرید ، از آن به عنوان گزینه ای مناسب و کاربردی در تزیین خانه و فضای خود نیز استفاده کنید .

جنس های چوب بامبو و خیزران استحکام و مقاومت بالایی را به سبد لباس می دهند و قیمت آن را نیز بسیار بالا می برند . جنس های استیل ضد زنگ بهترین گزینه برای داخل حمام می باشد تا از زنگ زدگی آن جلوگیری شود . سبد های لباس با جنس پارچه‌‌ای مخصوص افرادی با سلیقه‌‌های خاص بوده که تنوع رنگ بالایی نیز دارد.

طراحی:

منظور از طراحی زیبایی از نظر ظاهری نیست ! منظور شیوه ای است که سبد لباس طراحی و طبق آن ساخته شده تا کاربردی تر شود .

مثلا نوع چرخدار این سبدهای لباس باعث می‌‌شوند حمل و نقل این وسیله بسیار آسان تر از قبل شود ضمن اینکه در تعادل ایستادن وسیله نیز هیچ تداخلی ایجاد نمی‌‌شود .  دستگیره های آن طوری جزئی از بدنه ساخته می شوند که نه دست را اذیت کنند و نه احتمال کنده شدن آنها وجود داشته باشد ، به عبارت دیگر کاملا ارگونومیک است. یا بعضی از مدل‌‌ها به شکل تاشو طراحی شده‌‌‌‌اند تا در صورت عدم نیاز به آنها فضای بسیار کمی را اشغال کنند.

تهویه :

در سبد لباس ، تهویه جز نکات بسیار مهمی می باشد که از طریق سوراخ های ریز و درشت در بدنه اجرا می شود . جریان داشتن هوا در سبد رخت باعث می شود که لباس های چرک و یا شسته شده که مرطوب هستند بوی بدی به خود نگیرند و سریع تر خشک شوند .

بخش‌‌های مجزا کننده:

از دیگر ویژگی هایی که می توانید در هنگام خرید سبد لباس به آن توجه کنید ، وجود بخش های مجزا کننده است تا بتوانید لباس های روشن و تیره و لباس هایی که نیاز است با آب سرد شسته شوند و لباس هایی که با آب گرم باید شسته شوند را از هم جدا کنید .

مزایای خرید سبد لباس چرک

یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ای سبد لباس چرک می باشد . با این وجود افرادی هستند که شاید اصلا به آن فکر نکنند و وسیله ای پیش پا افتاده ای به نظر برسد اما وجود آن در حمام و یا سرویس بهداشتی بسیار کاربردی است و در هر خانه ای بخصوص در خانواده های پر جمعیت بسیار مهم است . سبد های رخت چرک فضای کمی اشغال می کنند و این امکان را می دهند که تمام  لباس های چرک در یک جا جمع شوند و بصورت پراکنده در خانه نباشند . استفاده از این وسیله سبب می شود تا به آسانی متوجه شوید که چه زمانی لباس ها جمع شده و نیاز به شستشو دارند .

از دیگر مزایای استفاده از سبد رخت چرک این است که اگر به صورت طولانی این لباس ها در سبد بمانند ، گرد و غبار و خاک نمی گیرند . هم چنین فضای اتاق و یا سرویس بهداشتی به دلیل وجود لباس های کثیف و عرق گرفته ، بو نمی گیرد و بدبو نمی شود . جدا از این ها از مهم ترین مزایای آن حمل و نقل لباس وقتی داخل سبد لباس کثیف قرار گرفته بسیار آسان تر می شود .

اکنون از شما دوستان که قصد خرید سبد لباس چرک را دارید یا احیانا از خرید قبلی خودتان راضی نیستید ، شدیدا توصیه می کنیم که با رعایت کردن نکات گفته شده در بالا ، مطمئنا وسیله ای بسیار کاربردی و حتی تزئینی مناسبی را وارد خانه ی خود خواهید کرد که رضایت شما عزیزان را کسب می کند .

فروشگاه حاج خانی سعی دارد تا وسایل و لوازم  متنوع و مناسب هر فضایی را گرد هم آورد و با قیمتی فوق العاده مناسب که به علت بی واسطه بودن این مرکز فروش می باشد ، ارائه دهد . کارشناسان ما می توانند شما را در داشتن خریدی مطمئن و با کیفیت و قیمت عالی راهنمایی نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *