منو

سبد خرید شما خالی است.

ضرورت خرید بانکه حبوبات آشپزخانه | مرکز فروش بانکه حبوبات باکیفیت

بانکه حبوبات

بانکه حبوبات در آشپزخانه سبب نظم دهی و زیبایی ظاهری داخل کابینت ها می شود . با استفاده از جاحبوباتی های زیبا می توانید آشپزخانه خود را منظم و مرتب کنید . قرار دادن خوراکیهای مختلف با بسته بندی های خودشان سبب بی نظمی درون کابینت ها و کشو ها می شود . در حالیکه با استفاده از ظروف نگهدارنده حبوبات با رنگها و طرح های زیبا علاوه بر ایجاد نظم ، سبب افزایش فضای کابینت ها می شوید .

این موضوع  با توجه به کوچک شدن فضای داخل کابینت‌‌ها، بیشتر نمایان می شود که در فضای کمتر، بیشترین  کارایی را داشته باشید.

ظرف های حبوبات و ادویه ها  جنس های بسیار متنوعی را دارند که هر یک دارای زیبایی و ویژگی های خاص خود هستند .

وجود بانکه در دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه بسیار موثر است . علاوه بر آن هرچقدر جنس بانکه ها بهتر و با کیفیت تر باشد مواد خوراکی داخل آنها هم کیفیت خود را حفظ کرده و خراب نمی شوند .

مرکز فروش بانکه حبوبات در بسیاری از فروشگاههای سراسر کشور موجود می باشد که یکی از این فروشگاه ها ی معتبر که رضایت مشتریان خود را در صدر امور خود قرار داده است فروشگاه اینترنتی حاج خانی می باشد .

فاکتورهای مهم در انتخاب ظروف نگهدارنده حبوبات

بانکه  با اسامی دیگری هم چون جا حبوباتی ، جای نگهداری آجیل و … هم شناخته شده است ولی نام بانکه رایج تر از دیگر اسامی است. حال به ذکر فاکتورهای مربوط به خرید این کالا می‌‌پردازیم:

بانکه ها از درب های مختلفی ساخته شده اند مانند : پیچی ، فشاری ، کشویی ، قفلی ، بادکشی و … که انتخاب هر یک از آنها بسته به نوع کارایی و همچنین سلیقه خریدار دارد . به عنوان مثال مواد غذایی که نگهداری و حفظ کیفیت آن ها حساس است  و با ورود هوا به داخل آنها امکان خراب و یا فاسد شدنشان وجود  دارد بهتر است بانکه هایی  را انتخاب کنید تا از درب های محکمی برخوردار هستند و پس از مدتی شل نشوند .

ظروف نگهدارنده حبوبات از انواع مختلفی مانند شیشه ، اکریلیک ، پلی رزین ، فلزی ، چوب ، پلاستیک ، سرامیک و سیلیکون  ساخته می شود . 

اگر استحکام کالا و عمر مفید آن بیشتر از هر فاکتور دیگه ای برای شما اهمیت دارد ، جنس فلزی گزینه بسیار مناسبی می باشد ، البته امکان دارد از نظر قیمت کمی بالاتر از دیگر نمونه ها باشد .  اما اگر دسترسی راحت به مواد مورد نیاز بیشتر مدنظرتان است و نمیخواهید زمان زیادی صرف پیدا کردن مواد داشته باشید ، طرح های شیشه ای ، شفاف هستند و داخل آنها کاملا نمایان است .

جنس آکریلیک از نظر شفاف بودن و امکان دیدن مواد داخل آن ، شبیه به جنس شیشه ای است اما نسبت به شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است و وزن سبکی نیز دارد.

رنگ بندی های آن بسیار تنوع دارد ، اما بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با دیگر وسایل های آشپزخانه هماهنگی و هارمونی داشته باشد .

سایز مناسب از فاکتورهای بسیار مهمی محسوب می شود که باید برحسب موادی که  قرار است داخل بانکه استفاده شود ، انتخاب کنید . مثلا برای حبوبات حداقل ظرفیت 1 کیلوگرم و یا برای ماکارانی باید از ظروف  کشیده تری استفاده کرد .

قیمت  فروش تک و مجموعه ای بانکه حبوبات در بازار

بانکه حبوبات هم به صورت تکی و هم به صورت مجموعه ای به فروش می‌‌رسد ک قبل  از خرید حتما مشخص کنید که به چه تعداد نیاز دارید .  اصولا خرید به صورت مجموعه ای از آنها نظم بیشتری در آشپزخانه برقرار می کند .

قیمت فروش انواع مختلف این کالا را می  توانید از طریق مراجعه به سایت حاج خانی بدست آورده و خریداری نمایید . فروشگاه حاج خانی یکی از بزرگترین مراکز خرید اینترنتی می باشد که با قیمت های فروش مناسب و کالاهای متنوع  رضایت مشتریان را حفظ کرده است . این مجموعه عرضه کننده لوازم خانه و آشپزخانه با کیفیت بالا برای خریداران محترم می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت انتقادات و پیشنهادات خود می توانید با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *