منو

سبد خرید شما خالی است.

قیمت آبکش استیل در مراکز فروش | عرضه مستقیم سبد استیل با ارزان ترین قیمت

آبکش استیل گرد

قیمت آبکش استیل به پارامترهای مختلفی از جمله : جنس ، مدل ، کیفیت و … بستگی دارد .

آبکش ها یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه هستند که بسیار مورد استفاده قرار میگیرند . در واقع هر آشپزخانه ای نیازمند یک سری آبکش های استیل با سایزهای مختلف می باشد تا از آن برای کارهای مختلف مانند شست وشوی سبزیجات و میوه ها و آبکشی برنج و … استفاده کرد . آبکش های استیل اصولا از مقاومت بالایی برخوردار هستند . 

برای بدست آوردن قیمت سبد استیل در مراکز فروش مختلف از دو روش می توان استفاده کرد :

  1. به صورت حضوری به فروشگاه ها و مراکز فروش مختلف سر بزنیم واز قیمت ها و تنوع و کیفیت اجناس باخبر شویم . بهتر است از مراکزی که به صورت مستقیم کالای مورد نظر را عرضه می کنند  اطلاعات کسب کنیم .
  2. به صورت غیر حضوری و از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می توان به قیمت سبد استیل دست پیدا کرد . البته این روش را می توان بهترین و سریع ترین روش نامید . زیرا از طریق جستجو در چندین سایت مختلف می توان به سرعت به قیمت ارزان سبدهای استیل پی برد . سایت ها معمولا عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه کالاها هستند که به همین علت دارای ارزان ترین قیمت سبد استیل می باشند .

نکات مهم و ضروری در هنگام خرید سبد استیل

بهتر است قبل از خرید آبکش استیل نکاتی را رعایت کنیم تا انتخابی عالی و مطمئن داشته باشیم . این فاکتورهای مهم عبارتند از :

سایزبندی آبکش ها :

خرید سبدهای استیل در اندازه ها وسایزهای مختلف به شما کمک می کند تا با استفاده از هر یک از آن ها بتوانید کارهایتان را با توجه به حجم مورد نظر بسیار راحت تر انجام دهید .

پایه دار بودن :

آبکش هایی که دارای کمی پایه یا استند کوتاه هستند بسیار کاربردی تر از دیگر آبکش های ساده و بدون پایه هستند زیرا وجود پایه سبب قرار گرفتن آسان بر روی سطوح می شود .

استیل ضد زنگ :

سبدهای استیل به دلیل تماس دائم با آب ، حتما باید ضد زنگ باشند ، در غیر اینصورت دچار زنگ زدگی می شوند . بنابراین باید توجه داشته باشید برندی که خریداری می کنید  ضد زنگ بوده  ودر ساخت محصولات  از استیل ضدزنگ استفاده کرده باشد .

دستگیره داشتن :

سبدهای استیل با کیفیت و ساخت مطمئن دارای دسته های حمل و نقل  می باشند . در واقع داشتن دستگیره ، حمل و نقل سبد های استیل را آسان می کند .

پانچ استاندارد :

سبدهای آبکش دارای سوراخ های پانچی در کف و دیواره های خود می باشند که این سوراخ ها باید متناسب با کاربرد آنها باشد . به عنوان مثال برای آبکش کردن برنج نباید سبدهای آبکش استیل دارای سوراخ های درشت باشند ، زیرا دانه های برنج از آن رد شده و کار ما را سخت می کند .

 انواع سبدهای آبکش زیر قیمت بازار

آبکش های استیل

سبدهای آبکش از جمله وسایل مورد نیاز هر آشپزخانه ای هستند که از آنها برای شست و شو انواع میوه ها و سبزیجات می توان استفاده کرد . آبکش های استیل از مقاومت بالاتری نسبت به دیگر جنس ها برخوردار هستند . بعد از استفاده سبدهای استیل بلافاصله آن ها را خشک کرده تا از زنگ زدگی احتمالی و یا لکه شدن آن ها جلوگیری کنید .

فروشگاه اینترنتی حاج خانی انواع مختلفی از سبدهای آبکش استیل زیرقیمت بازار را عرضه میکند . جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از محصولات با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

آبکش های پلاستیکی :

آبکش های پلاستیکی جز ظروفی هستند که تقریبا در همه خانه ها موجود هستند و مورد استفاده قرار می گیرند . از کاربرد های آن میتوان به شستن میوه ها و سبزیجات ، آبکشی برنج اشاره کرد .

آبکش های تاشو :

آبکش های تاشو در دو نوع استیل و پلاستیکی نیز تولید و عرضه می شوند . این مدل از سبدهای آبکش تاشو جای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می کنند . در واقع میتوان آن ها را به حالت تاشو در کشو و یا داخل کابینت قرار داد .


در بازارهای امروزی مدل های متنوعی از سبدهای آبکش وجود دارد . یک نمونه دیگر این ظروف مخصوص شست و شوی برنج  و یا مواد غذایی ریزتر می باشد که به حالت کاسه ای است .

بهترین نوع از آبکش ها ، آنهایی هستند که از وزن کمی برخوردار بوده و به آسانی قابل جا به جایی هستند . زیرا گاهی نیاز است مدت زمان زیادی آبکش را با دستان خود نگه دارید ، برای این کار آبکش شما باید دارای جنسی مقاوم و  وزن کم تری باشند .

خرید انواع سبدهای استیل با کیفیت

سبد های استیل در انواع مدل ، جنس ، سایز و برندهای متفاوتی تولید و عرضه می شوند و از مقاومت بالایی هم برخوردار هستند . برای خرید سبدهای استیل با کیفیت میتوانید از سایت حاج خانی کامل ترین سایت لوازم خانه و آشپزخانه ، دیدن فرمایید . این سایت اجناس با کیفیت را با قیمتی ارزان در اختیار خریداران محترم قرار داده است .

یک نظر

  • اسماعیلی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *