منو

سبد خرید شما خالی است.

خرید و قیمت سبد آبکش پلاستیکی | کاربردهای مختلف آبکش پلاستیکی

سبد آبکش پلاستیکی ، از لوازم فوق العاده پر کاربرد در هر آشپزخانه ای محسوب می شود . از آبکش های پلاستیکی برای شستن میوه ها و سبزیجات ، آبکش کردن برنج و پاستا و … در آشپزخانه های خانه و رستوران ها و دیگر مکان ها می توان استفاده کرد .

امروزه لوازم پلاستیکی آشپزخانه در ابعاد و رنگ ها و طرح های متنوعی توسط تولیدی های مختلف تولید می شود . هر یک از این کالاهای پلاستیکی  براساس کیفیت و نوع سایز و حتی طرحی که دارد ، از نظر قیمت متفاوت است . به عنوان مثال مواد اولیه مرغوبی که در تولید ظروف آشپزخانه به کار برده می شود قاعدتا سبب افزایش قیمت آن کالا می شود . بنابراین می توان به این موضوع پی برد که هر یک از این ویژگیها بر روی قیمت خرید آن کالا تاثیر بسزایی می گذارد .

انواع آبکش پلاستیک آشپزخانه با کیفیت

لوازم پلاستیکی آشپزخانه در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود که چند مدل آن را در زیر نام میبریم :

  • آبکش دسته دار پلاستیک:

این آبکش ها با داشتن دسته سبب راحتی در کارها می شوند و کاربردهایشان هم متفاوت و بسیار است .

  •  آبکش های تاشو:

سبدهای آبکش تاشو از جمله لوازم کم جا و کوچکی هستند که برای محیط های کوچک که فضای کمی در اختیار دارید ، بسیار مناسب هستند. افرادی که آشپزخانه های کوچکی دارند ، بهتر است از این نوع آبکش های پلاستیک تاشو استفاده کرده و پس از انجام کارهایشان ، آن را خشک کرده و  به حالت تاشو در کشو و یا داخل کابینت قرار دهند .

  • آبکش های مخصوص شست و شوی برنج:

این نوع از سبد آبکش پلاستیکی معمولا شبیه به کاسه هستند تا در شست وشوی مواد غذایی ریزتر بتوان از آنها استفاده کرد .

  • آبکش لگن دار:

آبکش های لگن دار پلاستیکی از یک لگن متحرک در قسمت زیرین خود تشکیل شده اند . این سبدهای آبکش و لگن زیرین آن از هم جدا می شوند و ما می توانیم از هر کدام از آن ها به صورت جدا استفاده کنیم .

نکته مهمی که در رابطه با کیفیت محصولات موثر است ، مرغوب بودن مواد اولیه مورد استفاده در تولید آنهاست .

در صورتیکه در ساخت و تولید کالاها از مواد اولیه مرغوب استفاده نشود ، منجربه ضرر و زیان های جبران ناپذیری در سلامتی افراد جامعه می شود ، زیرا این ظروف به صورت مستقیم با مواد غذایی در ارتباط هستند .

مزایای سبد پلاستیک آشپزخانه

 از جمله مزیت های محصولات پلاستیک نسبت به دیگر جنس های موجود در مراکز فروش سبکی وزن آن است ، که این ظروف پلاستیکی بسیار سبک تر از انواع فلزی آنها می باشند .

یکی دیگر از مزیت های این ظروف در سرعت انتقال حرارت و گرما هنگام استفاده می باشد .

بیشترین کاربرد این سبدهای پلاستیک برای آبکشی کردن برنج ، ماکارانی و … است .

فروش سبد و آبکش پلاستیک آشپزخانه با بهترین قیمت

برای به دست آوردن بهترین قیمت سبد و آبکش پلاستیک ، به عبارت دیگر محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب و ارزان می توانید از سایت های فروشگاهی مختلف دیدن کرده و کالا مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید .

سایت حاج خانی عرضه کننده انواع کالاهای خانه و آشپزخانه با مرغوب ترین و ماندگارترین جنس و  قیمت مناسب می باشد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت حاج خانی برای سفارش سبد و آبکش و دیگر لوازم مورد نیاز خود اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *