منو

سبد خرید شما خالی است.

مرکز عرضه انواع بانکه شیشه ای جدید

بانکه شیشه ای

بانکه شیشه ای جدید را می توانید از طریق سایت حاج خانی مشاهده و در صورت نیاز تهیه نمایید .

بانکه ها در واقع ظروف دربداری هستند که برحسب نوع بسته شدن درب شان انواع متفاوتی دارند مانند : چفتی، پیچی ، فشاری و ….

یکی از هنرهای زنان خانه دار در نوع نگهداری حبوبات و خشکبار و تنقلات و ساماندهی آنها در محیط آشپزخانه است . با افزایش تنوع غذاها و تنقلات و تغییرات مهمی در فرهنگ  و هم چنین با کوچک شدن خانه ها ، مانند جایگزینی خانه های ویلایی که حیاط و انباری های بزرگی داشتند با آپارتمان ها ، نگرانی جهت حفظ و نگهداری مواد غذایی مختلف را افزایش داده است . قدیمی ها از ظرف ها و قوطی های خالی که در خانه داشتند برای نگهداری حبوبات استفاده می کردند اما امروزه آن قوطی های رنگارنگ جای خود را به بانکه های شیشه ای ، فلزی ، پلاستیکی و یا سرامیکی داده اند .

راهنمای خرید جدیدترین بانکه شیشه ای و جای حبوبات

توجه به درب بانکه

برای نگهداری مواد غذایی موجود در بانکه از خرابی و یا فاسد شدن ، درب ظروف نگهدارنده باید کاملا محکم باشد تا از ورود هوا و رطوبت جلوگیری کند . در واقع برای حفظ کیفیت مواد غذایی حتما باید به نوع و مدل درب بانکه توجه داشته باشید . بانکه های شیشه ای جدید معمولا از درب های متنوعی مانند : کشویی ، توپی ، قفل ، فشار و پیچی ساخته شده اند که انتخاب هر کدام از این ها بسته به سلیقه شما دارد .

جنس بانکه

جنس بانکه در میزان عمر مفید آن تاثیر بسزایی دارد ، در واقع بهتر است جنسی را انتخاب کنید که از مقاومت بالاتری برخوردار باشد . البته ممکن است کمی از نظر قیمت گرانتر باشند . انواع جنس بانکه جدید عبارتند از : شیشه ای ، پلاستیک ، اکریلیک ، سیلیکون ، سرامیک ، پلی رزین ، فلز و چوب .

به رنگ محصول توجه داشته باشید

بانکه های شیشه ای جدید در بازارهای امروزی از رنگ بندی های فوق العاده زیادی برخوردار هستند . شما می توانید هر رنگ مورد دلخواه و پسندتان را به راحتی در بازار یافته و خریداری نمایید . توجه داشته باشید رنگی را انتخاب نمایید که با سایر ظروف و وسایل آشپزخانه هماهنگی داشته باشد .

به اندازه ی محصول توجه کنید

حتما در انتخاب سایز و ابعاد ظرف نگهدارنده شیشه ای خود دقت کنید ، زیرا هر ماده غذایی که داخل این ظروف ریخته می شود ، مقدار و حجم خاصی دارد . به عنوان مثال : اگر بخواهید ماکارانی رشته ای در آن نگه دارید حتما باید به ارتفاع آن دقت کنید و یا اگر قرار است حبوبات درون آن ها بریزید ، معمولا حجمی 2 کیلویی نیاز دارید . 

سایر نکاتی که برای خرید بانکه باید بدانید:

امروزه با تولید ظروف نگهدارنده متنوع از لحاظ رنگ و طرح و جنس و سایز و عرضه آن ها در بازارهای مختلف ، ممکن است هنگام انتخاب وخرید مدل مناسب و مورد نیاز خود کمی سردرگم شوید . به همین دلیل بهتر است برای سهولت در خرید خود ، به دو نکته توجه کنید :

  • از نکات بسیار مهم و ضروری نوع درب بانکه می باشد که در نگهداری مواد غذایی حساس حتما باید دقت شود که محکم باشند تا از نفوذ هوا و رطوبت و حشرات به داخل آن ها جلوگیری کند .
  • دومین نکته اندازه دهانه این ظروف نگهدارنده می باشد . بهتر است ظروفی را انتخاب کنید که دهانه بزرگی داشته باشند تا زمانیکه که قرار است مواد داخل آن را با یک قاشق بزرگ از آن خارج کنید به مشکل برنخورید . موادی مثل شکر و آرد از جمله خوراکی هایی هستند که نیاز به ظروفی با دهانه بزرگ هستند .

قیمت خرید بانکه شیشه ای جدید | مرکز عرضه انواع جا حبوباتی

همانطور که گفته شد بانکه ها ظروف دربداری هستند که برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند .

با توجه به استقبال زیادی که این ظروف نگهدارنده از سوی مشتریان داشته است ، سبب شده تا تولید کنندگان به فکر تولید مدل های متنوعی از بانکه بیافتند .

از آنجایی که بانکه ها از نظر جنس و ابعاد و …  تنوع زیادی دارند ، قیمت آنها نیز متفاوت است . فروشگاه اینترنتی حاج خانی با درنظر گرفتن سلیقه های مختلف بانوان محترم ، اقدام به عرضه مدل های بسیاری از بانکه ها و جا حبوباتی جدید کرده است .  در واقع یکی از بزرگترین مراکز عرضه لوازم خانه و آشپزخانه با تنوع بالا و قیمت های فوق العاده مناسب می باشد . برای اطلاع از انواع محصولات و قیمت آن ها به سایت حاج خانی مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *