منو

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای خرید بهترین بانکه شیشه ای آشپزخانه

بانکه شیشه ای

بانکه شیشه ای  یکی از پرکاربردترین لوازم خانه و آشپزخانه محسوب می شود که ممکن است با اسامی دیگر مانند جا حبوباتی، جای نگهداری مواد غذایی و… نیز خوانده شوند .

بانکه های شیشه ای جهت نگهداری انواع مواد غذایی و برای نظم دهی و مرتب کردن آن ها مناسب هستند . این ظروف برای قرار دادن مواد غذایی خشک مثل چای و داروهای گیاهی و حبوبات و آجیل و … که معمولا در هر آشپزخانه ای وجود دارد ، مورد استفاده قرار میگیرد .

قبل از خرید بهترین بانکه بلوری ، حتما باید دقت کنید که درب آن کاملا محکم باشد تا از ورود هوا و رطوبت به داخل
آن جلوگیری کند ، در غیر اینصورت مانع خراب شدن مواد غذایی و حبوبات می شود .

در واقع می توان گفت که بانکه های بلوری شامل ظروف در بسته ای می باشند که مواد خوراکی به بهترین شکل در آن ها حفظ و نگهداری می شود ، همین علت سبب شده  در بین دیگر وسایل آشپزخانه محبوب تر باشد .

به چه نکاتی قبل از خرید بانکه بلوری باید توجه نمود؟

  1. اندازه و وزن بانکه ها:

اولین نکته ای که باید قبل از خرید بانکه بلوری به آن توجه کرد ، اندازه و وزن بانکه ها می باشد . به این صورت که ابتدا باید اندازه ابعاد مختلف بانکه ها و فضایی که اشغال می کنند را در نظر بگیریم . در رابطه با وزن بانکه باید حتما به این نکته توجه داشته باشیم که مدل انتخابی ما دارای چه وزنی است ؟ زیرا قرار است داخل این ظروف پر شود و سنگین تر خواهند شد و امکان دارد در جابجایی آنها به مشکل بربخوریم . پس هر چه وزن بانکه کمتر و سبک تر باشد جابجایی آن آسان تر خواهد بود .

  • جنس بدنه بانکه ها:

جنس محصول از نکات بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشت .  در حال حاضر این وسیله پرکاربرد دارای جنس های متفاوتی می باشد . در واقع باید محصولی را انتخاب کرد که در عین زیبایی و هماهنگ بودن با سایر ظروف ، از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد .

  • میزان گنجایش داخلی بانکه ها:

زمان خرید بانکه حتما به حجم مواد و خوراکی که میخواهید داخل این ظرف ها بریزید توجه لازم را داشته باشید . میزان گنجایش هر بانکه براساس لیتر است و براین اساس به راحتی میتوان به حجم و ظرفیت مورد نظر خود دست پیدا کنید .امروزه  این ظروف بانکه در بازارها به صورت تک و یا ست چند تایی  با لیترهای متفاوت به فروش می رسند .

  • طرح و رنگ بانکه ها:

از دیگر فاکتورهای خرید بانکه که کاملا سلیقه ای است ، انتخاب رنگ و طرح بانکه ها می باشد و بهتر است رنگ انتخابی شما برای بانکه با دیگر وسایلتان در آشپزخانه هارمونی رنگ داشته باشد که در اینصورت زیبایی آشپزخانه شما دوچندان می شود .  امروزه بانکه ها  در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شوند و در بازارها موجود هستند و هر شخصی می تواند این وسیله پرکاربرد را با توجه به سلیقه خود تهیه کند .

کاربردهای جدید بانکه در خانه

ظروف بانکه معمولا ظاهری استوانه ای و درداری دارند که برای نگهداری حبوبات و چای و قند و شکر و … در آشپزخانه به کار برده می شوند . ولی مانند بسیاری ظروف دیگر که امروزه کاربردهای متفاوتی پیدا کرده اند ، بانکه ها هم کاربردهای جدیدی پیدا کرده اند و در دکوراسیون خانه ها و حتی محل کار تاثیر زیادی گذاشته اند . در واقع با کمی خلاقیت و سلیقه در طراحی دکوراسیون می توان از بانکه ها استفاده های متفاوت تری داشت . در ادامه بعضی از این کاربردها را نام میبریم :

بانکه روی میزآرایش:

یکی از این خلاقیت ها ، استفاده از این ظرف پرکاربرد روی میز آرایش است . در واقع با این کار می توانیم بسیاری از وسایل روی میز توالت را نظم داده و برای نگهداری آنها از بانکه های بلوری شیک استفاده کنیم . یه عنوان مثال برای قرار دادن پنبه و یا گوش پاک کن و ….

بانکه در سرویس بهداشتی:

یکی دیگر از کاربردهای بانکه ها استفاده از آنها برای قرار دادن شمع  و یا چیزهای معطر داخل آن بعنوان تزیین و یا قرار دادن صابون و پنبه و …  است و تقریبا کاربرد آن مشابه با روی میز آرایش است .

بانکه در آشپزخانه:

دیگر کاربرد ظرف بانکه ، استفاده از آن در آشپزخانه و یا برای تزیین خانه است  . به عنوان مثال می توان داخل آن را از میوه های خشک پر کرد و روی میز غذاخوری برای تزیین قرار داد . حتی می توان از میوه های تازه داخل آن استفاده کرد .

بانکه به عنوان گلدان:

از بانکه می توان به عنوان گلدان های زیبا و تزیینی استفاده کرد . در این حالت بانکه یک تراریوم است که امروزه طرفداران بسیاری هم دارد .

کاربرد بانکه به عنوان گلدان تنها برای کاکتوس و گیاهان سبز نیست بلکه برای گل های شاخه ای هم به کار برده می شود .

قیمت خرید بانکه های شیشه ای

برای استعلام قیمت ومدل های مختلف بانکه های شیشه ای  ، می توانید به وبسایت حاج خانی مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید . فروشگاه اینترنتی حاج خانی تمامی محصولات را با قیمتی مناسب و ارزان به مشتریان خود ارائه می دهد . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با همکاران ما که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *