منو

سبد خرید شما خالی است.

ویژگی های آبکش پلاستیکی دسته دار

آبکش پلاستیکی

آبکش پلاستیکی دسته دار از جمله ظروف پر استفاده می باشد که به علت مزیت های فراوانی که دارد به صورت انبوه و با بیشترین تنوع و باب میل خریداران محترم تولید و عرضه می شود .

سبدهای آبکش پلاستیکی از مواد پلاستیکی درجه یک رنگی با بهترین کیفیت تولید می شوند و به همین دلیل ظروفی بادوام و کارکنان هستند که مدت زمان زیادی قابل استفاده می باشند .

سبدهای پلاستیکی براساس نوع کارایی که دارند تولید می شوند ، بنابراین سوراخ های آنها امکان دارد خیلی ریز و یا نسبتا درشت باشند و سایزها و رنگ بندی های مختلف و زیبایی را نیز برایشان در نظر گرفته باشند .

این مدل از سبدهای آبکش  دسته دار به دلیل جنس پلاستیکی که دارند از وزن بسیار کمی برخوردار هستند و حمل و نقل آنها هنگام کار بسیار راحت است و هم چنین مقاومت آنها در برابر مواد داغ بالا بوده و رسانای کمتری نسبت به جنس های فلزی در برابر حرارت هستند . جنس های پلاستیک معایبی هم دارند و آن هم طول عمر کمتری که نسبت به آبکش های فلزی دارند می باشد .

مدل های مختلف سبدهای آبکش دسته دار پلاستیکی در بازار

این آبکش های دسته دار پلاستیکی کاربرد های فروانی از جمله شست و شوی مواد خوراکی مختلف و آبکش کردن برنج و پاستا و … دارند و دستگیره تعبیه شده بر روی آن ها کار را برای بسیاری از افراد آسان تر کرده است .

دستگیره های متفاوتی برای سبدها در نظر گرفته شده است که بر حسب نوع کارایی که هر یک از این ظروف دارند بسیار دقیق و اصولی تولید شده اند .

به عنوان مثال یک نمونه از سبدهای آبکش برنج تک دسته کاسه ای وجود دارد که از جمله لوازم آبکشی برنج  است و بسیار کاربردی و مفید طراحی شده است . برنج شورها طوری ساخته شده اند که از بیرون ریختن دانه های برنج جلوگیری می کند .

سبدهای آبکش گرد و مربعی دسته دار پلاستیکی هم در سایز ها و رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار شده اند که هر یک دنیایی از طرح ها و مدل ها هستند . بعضی دارای لگن ست در قسمت زیرین و بعضی دیگر به صورت سرویسی از سایزهای مختلف و دربدار هستند .

قیمت سبد آبکش پلاستیکی دسته دار در مراکز فروش

امروزه سبدهای آبکش دسته دار پلاستیکی  با تنوعی بسیار زیاد و به شکلی مجهز تولید می شوند و از جمله وسایل ضروری هر آشپزخانه ای به شمار می آیند . از این ظروف آشپزخانه استفاده های بسیاری می توان کرد ، از این رو مدل های متفاوتی از آن ها تولید و در بازارهای سراسر کشور عرضه می شود .

برای خرید آبکش های دسته دار ، می توان از روش های اینترنتی برای سفارش دادن آن ها استفاده کرد و به این ترتیب می توان خریدی سریع و فوری داشت . این ظروف جدیدترین نوع از سبدها هستند که جنس آنها از مرغوبیت بالایی برخوردار است .

به دلیل پخش مستقیم و بدون واسطه آبکش های پلاستیکی در فروشگاه اینترنتی حاج خانی ، مناسب ترین قیمت ها برای محصولات در نظر گرفته شده است . این قیمت ها با وجود کیفیت و طول عمر بالای کالاها ، بسیار ناچیز و ارزان هستند .  با این وجود جهت اطلاع از قیمت نهایی و مدل های مختلف محصول می توانید از طریق را ه های ارتباطی با مجموعه حاج خانی ارتباط برقرار کرده و مطمئن شوید .

بنابراین برای سفارش آبکش دسته دار پلاستیکی با کیفیت ، با منصفانه ترین قیمت روز می توانید از طریق سایت حاج خانی اقدام به خرید نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *